Nowa technologia w obsludze klienta

0
79

Bez względu na to, kim jesteś i gdzie jesteś, prawdopodobnie odczuwasz rozwój technologii ekranu dotykowego. Dzisiaj częste ulotki często wprowadzają informacje o locie za pomocą samoobsługowych kiosków i szybują przez odprawę na lotnisku, omijając długie linie. Zajęte mamy mogą korzystać z samochodowych systemów dotykowych, aby znaleźć wskazówki, kontrolować temperaturę powietrza i nie tylko. A biznesmeni, którzy przez cały czas wymagają dostępu do komunikacji, inwestują w zaawansowane urządzenia komunikacyjne, aby pozostać w kontakcie.

Niezależnie od tego, czy ludzie zatrzymują się przy bankomacie, aby uzyskać szybką gotówkę, czy oddają głos, technologia ekranu dotykowego startuje, przekształcając codzienne zadania w szybkie i wygodne doświadczenia.

Technologia jest atrakcyjna dla wszystkich grup wiekowych i różnych branż. Sprzedawcy sklepów detalicznych używają ekranu dotykowego jako nowej strategii marketingowej, aby angażować konsumentów, a jednocześnie dostarczać informacje o produktach za dotknięciem palca.

Na przykład FAO Schwarz zainstalowała 17-calowe ekrany dotykowe Planar jako część centrum projektowania konsumenckiego dla fabryki samochodów Hot Wheels Custom w swoim nowojorskim sklepie. Korzystając z kiosku z ekranem dotykowym Planar, klienci mogą dostosować własny samochód Hot Wheels za pomocą specjalnych kolorów, wzorów, kół i felg.

Inni producenci zabawek korzystają z technologii dotykowej, aby dostarczać zabawne i edukacyjne zabawki dla dzieci, które są zbyt małe, aby rozwinąć umiejętności motoryczne wymagane dla zwykłego komputera.

Przemysł restauracyjny dostrzega również zalety zintegrowanych dotykowo systemów punktów sprzedaży w celu skrócenia czasu przetwarzania zamówień. Łatwe w obsłudze urządzenia z ekranem dotykowym umożliwiają serwerom szybsze i dokładniejsze wprowadzanie zamówień na żywność, poprawiając ogólne wrażenia kulinarne.

Stoły przy stołach w restauracjach zapewniają klientom różnorodne opcje rozrywki i informacji, takie jak granie w gry wideo lub surfowanie po Internecie.

Inne branże wykorzystujące technologię ekranu dotykowego obejmują motoryzację (portale informacyjne dotyczące wynajmu samochodu, systemy GPS), przemysłową (bankomaty, pompy serwisowe na stacjach benzynowych) oraz opiekę zdrowotną (ambulatoryjne kioski informacyjne).

Wrażliwi konsumenci i spadające ceny umożliwiły technologii dotykowej rozszerzenie zasięgu na szeroką gamę rynków. W rezultacie sprawia, że ​​jest to silny krok naprzód jako główny sposób, aby konsumenci mogli uzyskać „kontakt” z produktami, usługami i informacjami. – NU